Γιατί αγαπώ τη μαμά μου


 Όταν σκεφτόμαστε γιατί αγαπάμε τις μητέρες μας, είναι δύσκολο να εντοπίσουμε έναν μόνο λόγο.

Η λέξη «μαμά» προκαλεί ένα κύμα συναισθημάτων στις καρδιές μας - αγάπη, φροντίδα, σεβασμό και ζεστασιά.
Όχι μόνο μας έφερε σε αυτόν τον κόσμο, αλλά μας ανέθρεψε με την ανιδιοτελή αγάπη και φροντίδα της.

Οι μητέρες μπορούν να γίνουν φροντιστές, δάσκαλοι, φίλοι, θεραπευτές, προσωπικοί βοηθοί και πολλά ακόμη. Αποφάσισα για τη φετινή γιορτή της μητέρα να συγκεντρώσω όλους τους λόγους που αγαπάμε τη μαμά μας. Υπάρχουν πολλοί ακόμη λόγοι, άλλωστε η κάθε μαμά είναι μοναδική.
 Είναι η δική μας μαμά.

1.Είναι η μαμά μου.
2.Με αποκαλεί «παιδί» ακόμη και τώρα.
3.Με εκπλήσσει.
4.Έχει καλή μνήμη .
5.Είναι γενναιόδωρη.
6.Είναι πολύ υπομονετική.
7.Με βοηθά με τα παιδιά μου, ώστε να μπορώ να έχω καριέρα
8.Μου δίνει καλές συμβουλές, ακόμη και όταν δεν το θέλω
9.Είναι η κόλλα που μας κρατά όλους μαζί.
10.Μου έμαθε όλα όσα έπρεπε να γνωρίζω για να είμαι καλός άνθρωπος
11.Με έκανε ανεξάρτητη
12.Είναι πάντα εκεί όταν την χρειάζομαι
13.Μαγειρεύει υπέροχα
14.Πάντα απαντάει όταν καλώ, ανεξάρτητα από το τι ώρα είναι.
15.Δεν σταματά ποτέ να μαθαίνει
16.Ξέρει να ράβει και να πλέκει και έφτιαξε πολλά από τα ρούχα μου
17.Με ενημερώνει ότι την κάνω υπερήφανη
18.Μιλάει στις φίλες της για τα επιτεύγματά μου
19.Έχει πάντα συμβουλές (και οι περισσότερες είναι πολύ καλές!)
20.Είναι η πιο υπομονετική γυναίκα στον κόσμο
21.Με βοήθησε να ετοιμάσω έναν υπέροχο γάμο
22.Όταν τη χρειάζομαι είναι εκεί
23. Ξέρει να συγχωρεί
23. Δεν τα παρατάει
24. Παραδέχεται τις αδυναμίες της
25. Ανησυχεί πάντα για μένα
26. Ενδιαφέρεται για την καθημερινή διατροφή μου
27. Ότι έχει φίλους σε όλο τον κόσμο
28. Η αγάπη της για τα ζώα
29. Ψάχνει πάντα να βρει τρόπους για να βοηθήσει τους άλλους
30. Σέβεται τις απόψεις μου
31. Μου δίδαξε υπομονή και επιμονή
32. Με ξέρει τόσο καλά - όλες τις διαθέσεις, τις επιλογές και τις φιλοδοξίες μου
33. Είναι ο φύλακας άγγελός μου
34. Έχει πάθος για τη ζωή
35. Με εμπνέει να είμαι καλός άνθρωπος
36. Είναι μια δυνατή και ανεξάρτητη γυναίκα
37. Γνωρίζει όλους τους φίλους μου και τους καλωσορίζει με ανοιχτές αγκαλιές
38. Με ακούει ακόμα και όταν διαφωνεί μαζί μου
39. Σταματάει τα πάντα για να με συναντήσει όταν τη χρειάζομαι
40. Με κάνει να πιστέψω ότι μπορώ να πετύχω τα πάντα

Κάθε μαμά αξίζει πολύ εκτίμηση και ευγνωμοσύνη για αμέτρητους λόγους. Οι μητέρες κατέχουν μια ξεχωριστή θέση στις καρδιές μας και ο δεσμός της αγάπης και της ζεστασιάς που μοιραζόμαστε μαζί τους είναι αναντικατάστατος.Αφιερώστε χρόνο για να ευχαριστήσετε τη μητέρα σας ή να της στείλετε λόγια αγάπης για να εκφράσετε την ευγνωμοσύνη σας. Μην περιμένετε μόνο την ημέρα της μητέρας για να της πείτε "σ' αγαπώ μαμά". Μπορείτε να το κάνετε κάθε μέρα, είναι το καλύτερο δώρο που θα μπορούσατε να της χαρίσετε.





Σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 57 ΑΚ, του Ν 2121/1993 περί πνευματικής ιδιοκτησίας, απαγορεύεται η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη.












Σχόλια